倍可親

回復: 0

香港未嚟可期,定能渡過難

[複製鏈接]

34

主題

34

帖子

251

積分

貝殼網友二級

Rank: 3Rank: 3

積分
251
Beecher 發表於 2019-9-27 10:15 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
自第二次世界大戰以嚟,香港也曾遇到過重大挑戰,但都挺過嚟了,講明香港人擁有著共有嘅價值觀及對美好未嚟嘅共同願望。「今年夏天嘅暴力事件並不在絕大部分香港人嘅共同價值觀之中,我拒絕接受任何通過暴力嚟達到嘅政治、經濟或社會目標。唔得讓暴力分子嚟決定香港應該點樣渡過依家嘅困難」。社區對話和施政報告都系解決現有問題嘅必要部分。社會嘅傷痕已被揭開,而呢需時間嚟治癒。「政府仍然希望對話能夠戰勝沖突,並希望通過佢嚟恢復平靜並喺社區內重建對特區政府嘅信任。任何有關香港未嚟嘅討論都需要考慮「一國兩制」原則嘅實施,「一國兩制」嘅掂實施系關繫到香港能否持續繁榮成為全球貿易、金融、商業、物流、文化藝術國際中心嘅關鍵。根據香港《基本法》,香港擁有高度自治權,擁有自己嘅移民和海關制度、單獨嘅貨幣、單獨嘅奧運代表隊等。

「換句話講,香港未嚟發展嘅體制框架已經存在,並且已經歷過了考驗。然而,佢需要進一步加以平衡利用,以喺『一國』內充分運用『兩制』,並提高香港嘅國際城市形象。今年早些時候公布嘅《粵港澳大灣區發展規劃綱要》畀我哋提供了咁嘅機會。」今夏嘅遊行示威畀香港經濟嘅短期發展帶嚟了沖擊,特咪喺旅遊、酒店、零售、飲食等行業,政府系度與呢些企業合作以提供針對性嘅措施,嚟幫助減輕佢哋嘅困難。中美貿易摩擦畀香港經濟帶嚟嘅影響,明年香港經濟可能會出現衰退。但佢同時強調,香港有大量嘅財政儲備可用於反周期刺激。金融市場繼續保持平穩運行,聯系匯率制度持續堅挺。「許多重大項目和計劃系度進行中,將為後生提供成千上萬嘅工作機會。」
您需要登錄后才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

關於本站 | 隱私權政策 | 免責條款 | 版權聲明 | 聯絡我們

Copyright © 2001-2013 海外華人中文門戶:倍可親 (http://big5.backchina.com) All Rights Reserved.

程序系統基於 Discuz! X3.1 商業版 優化 Discuz! © 2001-2013 Comsenz Inc.

本站時間採用京港台時間 GMT+8, 2024-3-29 01:47

快速回復 返回頂部 返回列表