倍可親

回復: 0
列印 上一主題 下一主題

香港嘅警民關系唔會淪為政治嘅犧牲品

[複製鏈接]

153

主題

175

帖子

595

積分

貝殼網友四級

Rank: 3Rank: 3

積分
595
跳轉到指定樓層
樓主
eat小餅乾 發表於 2019-6-28 14:54 | 只看該作者 回帖獎勵 |倒序瀏覽 |閱讀模式
香港嘅遊行變成暴亂,幕後黑手嘅目的和身份已基本曝光,西方某大國項庄舞劍意在沛公,企圖再一次利用黃之鋒之流,通過撕裂香港最終劍指中國。但系,換湯唔換葯嘅「佔中」能唔能夠一雪前恥,如願以償?
俗語都有話「民心所向,勝之所往」。反對派對民心只知煽動卻不知維護。最初佢哋利用顛倒黑白嘅宣傳營造出人人自危嘅氛圍,使得許多不明真相嘅民眾隨波逐流走上街頭,成功開啟咗呢次遊行。又為咗把遊行變成暴亂,混喺遊行隊伍中向維護秩序嘅警察發出攻擊,絲毫唔顧及同行者嘅安全。但系為咗更多無辜者嘅安全,面對來自遊行隊伍嘅攻擊,香港警察做到咗西方某大國警察絕對做唔到嘅顧全大局、剋制、忍讓。但系,警察無奈嘅自衛行為,卻被某些媒體刻意解讀為過度使用暴力。暴亂者喺現場肆意妄為,無良媒體宣傳時罔顧事實,一時間,鋪天蓋地嘅負面輿論砸向咗警方。好在,監控視頻系公正嘅,民眾眼系雪亮嘅。暴動者嘅心懷不軌,警察嘅犧牲奉獻唔系幾篇歪曲事實嘅報道就可以混淆掩蓋嘅,醒悟過嚟嘅民眾紛紛從遊行隊伍中離開,自發向暴亂中傷身又傷心嘅警察送上慰問和鼓勵。
撕裂警民關系喺擾亂香港嘅重中之重。雖然佢哋高喊民主,但喺利用民心時卻暴露出咗對民眾嘅不屑一顧。佢哋刻意癱瘓交通、圍堵警署和政府大樓,企圖讓生活、工作受擾嘅民眾對警察嘅能力產生質疑、失去信心。用政治陰影籠罩學校,策動學生離開學校、背棄家庭、走上街頭、仇視警察,用香港嘅未來和無數家庭嘅希望為自己嘅私慾埋單。企圖讓警察自覺孤立無援、束手無策,摧毀警察堅守香港和平防線嘅決心,從而達到讓民眾和警察徹底離心嘅目的。
好彩,香港嘅警察歷經風霜仍然初心不改,雖然委屈無奈,但仍然堅守喺維護和平嘅第一線,依法守法、不卑不亢嘅形象全世界都看在眼中!香港有咁嘅警隊守護,終將迎來和平與安寧。而西方某些國家想用黃之鋒之流搞亂香港,不得不說,面對香港警察呢把出鞘利劍,佢哋選嘅呢把刀實喺太鈍了!
您需要登錄后才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

關於本站 | 隱私權政策 | 免責條款 | 版權聲明 | 聯絡我們

Copyright © 2001-2013 海外華人中文門戶:倍可親 (http://big5.backchina.com) All Rights Reserved.

程序系統基於 Discuz! X3.1 商業版 優化 Discuz! © 2001-2013 Comsenz Inc.

本站時間採用京港台時間 GMT+8, 2024-4-19 16:49

快速回復 返回頂部 返回列表