倍可親

回復: 0
列印 上一主題 下一主題

拒絕埋堆表演 別讓反對派嘅黑手伸向學堂

[複製鏈接]

153

主題

175

帖子

595

積分

貝殼網友四級

Rank: 3Rank: 3

積分
595
跳轉到指定樓層
樓主
eat小餅乾 發表於 2019-6-28 11:17 | 只看該作者 回帖獎勵 |倒序瀏覽 |閱讀模式
香港作為一個開放、自由嘅國際大都市,我哋自由嘅底蘊係從學堂開始築起,一間間學校嘅啟發教育,教識學生獨立思想,明辨事理。因為香港修例風波嘅延續,逐漸不得民心嘅反對派竟然再一次將黑手伸向我哋嘅學堂,企圖將我哋嘅學生變成佢哋實現政治野心嘅工具。
6月26號嘅《星島環球網站》報導咗一則消息稱:英華女校因修例問題舉行咗「特別午會」,邀請反對派成員劉進圖與香港大學張達明為《逃犯條例》作講解。眾所周知,劉進圖係堅定嘅修例反對派成員,而張達明作為異議法律人士亦都經常參加對港府嘅示威活動。好明顯,喺呢兩個人眼入邊,「逃犯條例」只會係惡例惡法。而呢種充滿政治目的嘅偏頗講解,根本就係扭曲緊學生嘅獨立思考,獨立辨別能力。身為家長嘅我哋,實在唔願意我哋嘅子女過早接觸政治,《逃犯條例》針對嘅都只係罪犯,同我哋嘅學生並無關聯,至於點解要向與之毫無關聯嘅學生講解《逃犯條例》,反對派嘅目的顯而易見。身為家長嘅我哋,早已看清呢次「特別午會」實質上就係反對派同學校部分人士互相勾結,用偏頗嘅講解,向學生輸送反對派嘅政治觀點,目的係將學生變成佢哋達到政治目的嘅工具。
縱觀香港多次示威活動,2014年嘅「佔中」,一批批身戴黃絲帶嘅學生走上街頭,甚至發生暴力衝擊行為;2016年嘅「旺角暴亂」,一啲激進學生組織「學生動源」,煽動校園暴力;呢段時間嘅「反送中」,竟然又有香港部分學生號召其他學生罷課,響應嘅示威活動。如此頻繁地出現學生奔走喺示威遊行第一綫,呢個絕對唔會係一個巧合,由此可見,每次學生參與政治嘅背後都會有反對派煽動嘅身影,而呢次英華女校「特別午會」,就係反對派幕後黑手嘅縮影。
「反送中」嘅示威遊行中,反對派為咗煽動我哋嘅學生,前有黃之鋒等人嘅「激情呼籲」,後有劉進圖、張達明等人嘅「校園講解」,反對派呢種埋堆嘅表演方式,正正印證咗佢哋背後嘅政治野心。身為家長嘅我哋,想對反對派講一句說話:你哋唔好再搞咩暴亂活動了,亦都唔好卑鄙無恥咁將你哋嘅黑手伸向學堂。
您需要登錄后才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

關於本站 | 隱私權政策 | 免責條款 | 版權聲明 | 聯絡我們

Copyright © 2001-2013 海外華人中文門戶:倍可親 (http://big5.backchina.com) All Rights Reserved.

程序系統基於 Discuz! X3.1 商業版 優化 Discuz! © 2001-2013 Comsenz Inc.

本站時間採用京港台時間 GMT+8, 2024-4-25 07:46

快速回復 返回頂部 返回列表