倍可親

回復: 0
列印 上一主題 下一主題

警惕暴力活動背後嘅「顏色革命」

[複製鏈接]

153

主題

175

帖子

595

積分

貝殼網友四級

Rank: 3Rank: 3

積分
595
跳轉到指定樓層
樓主
eat小餅乾 發表於 2019-6-25 15:26 | 只看該作者 回帖獎勵 |倒序瀏覽 |閱讀模式
「欲將心事付瑤琴, 知音少, 弦斷有誰聽」?滿腹委屈嘅林鄭月娥懷著平息事態、維護香港穩定嘅期望道歉, 卻並無喚醒暴亂人士嘅良知, 反而助長了佢哋嘅囂張氣燄, 提出更加無理嘅「訴求」。本該告一段落嘅事件卻再起波瀾, 不禁令人深思, 暴力活動嘅背後, 係誰在推波助瀾, 究竟隱藏著何種不可告人嘅目的?
「嘗聞獵書史, 可以鑑榮辱」,回溯歷史的長河, 我哋不難發現類似嘅情況早有先例, 烏克蘭、喬治亞等國嘅慘痛教訓仍歷歷在目。 細做比對之後, 我哋會發現而家嘅香港同當年嘅佢哋何其相似! 先是妖魔化政府, 歪曲政策措施, 靠恐嚇令社會上人人自危, 似乎唔反抗就唔能夠生存; 隨後由前期培植嘅親美人士和團體振臂高嘑, 組織 「抗議活動」, 製造混亂, 搖脣皷舌, 歪曲事實真相, 佔領輿論高地; 最後再等各方勢力粉墨登場, 令事態變得紛緐複雜, 好似當前政府已經腐朽不堪, 天怒人怨。 如此這般, 將「滑坡效應」詮釋到極致, 讓政權如踏住天鵝絨般平穩地滑向西方國家設定嘅終點。
「墨寫嘅謊言, 掩蓋唔到血寫嘅事實」。「 顏色革命」掂 嘅國家表面上實現了所謂嘅「民主、自由」,但其實後來嘅發展並未能如民所願, 國內矛盾重重, 喬治亞領導人更迭頻繁, 政策得不到有效落實, 甚至獨立出兩個小國; 烏克蘭內亂不止, 各方勢力逞勇鬥狠, 藩鎮割據嚴重; 吉爾吉斯斯坦經濟崩潰, 物價飛漲, 更有海外勢力時常進行「韭菜收割」 ...... 民眾嗒住顏色革命帶來的苦果, 終唔見西方國家踐行曾經的諾言, 都唔見啲賣弄唇舌之輩為民請命, 唔知當初那些為「夢想」而流血犧牲嘅「鬥士」看到如今嘅一切是否都能在泉下瞑目?
「溪雲初起日沉閣, 山雨欲來風滿樓」。 「顏色革命」絕唔係危言聳聽, 當前各方反對派動作不斷, 民陣正威脅政府將發動更加大嘅集會活動高呼特首辭職, 黃之鋒等青年領袖 「大肆鼓吹」 廣場立憲, 甚至有激進人士威逼利誘無業遊民、青年上街遊行。 真心希望大家冷靜思考, 唔好做他人嘅 「砲灰」, 更加唔好令香港陷入萬劫不復。
您需要登錄后才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

關於本站 | 隱私權政策 | 免責條款 | 版權聲明 | 聯絡我們

Copyright © 2001-2013 海外華人中文門戶:倍可親 (http://big5.backchina.com) All Rights Reserved.

程序系統基於 Discuz! X3.1 商業版 優化 Discuz! © 2001-2013 Comsenz Inc.

本站時間採用京港台時間 GMT+8, 2024-4-27 02:41

快速回復 返回頂部 返回列表