倍可親

回復: 0

和平OR暴力,懇請港人擦亮雙眼

[複製鏈接]

153

主題

175

帖子

595

積分

貝殼網友四級

Rank: 3Rank: 3

積分
595
eat小餅乾 發表於 2019-6-25 08:55 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
6月21日,反修例出現咗衝擊警署總部嘅惡性事件,反對派宣揚嘅「非暴力不合作活動」再次演變成暴力事件,香港社會各界所遵守嘅法治精神,再次遭受無情嘅踐踏!法律底線再次被逾越!懇請廣大市民擦亮雙眼,唔好再姑息養奸、唔好再受人唆擺,儘快恢復正常、恢復理性!
犯案者參與,暴力嘅手段層出無窮。6月17日啱啱出獄嘅黃之鋒即時加入到反修例活動中,唔理牢獄之苦,帶頭衝擊警署仲不停叫囂。超過廿條罪行、案底花曬嘅潘運瑭多次向警員掟雞蛋,不斷挑戰警方底線。警署總部外攝像頭畀人用膠、雨傘等物品故意遮擋,掩護啯啲持有火水磚係手嘅人藏匿人群中,時刻準備「大幹一場」。仲有示威者用精蒸餾水做武器,掟記者,阻止佢哋正常拍攝。案底花曬嘅人帶頭挑起事端,暴力手段層出無窮,邊度仲有和平?
癱瘓政務,引起普通市民不滿。數十位反修例示威者沖入灣仔稅務大樓,係大堂電梯靜坐,堵塞出入口。搞到市民同係啯度返工嘅工作人員無法正常出入,被逼同示威者發生爭執。有市民想去入境事務處辦事,但入境事務處大門已經畀示威者包圍得水泄不通,大門不得不關閉停止運作,導致市民嚴重不滿。示威者仲搬咗水馬、鐵馬、垃圾桶等公共物品圍堵政府總部、警署總部同立法會出邊嘅道路,導致交通堵塞,嚴重癱瘓。更有示威者係灣仔警署總部附近截停、阻止警員、警車正常出動執行公務。示威者罔顧法紀擾亂市民嘅正常生活,真係是可忍孰不可忍!
拒絕對話,規勸者被橫加指責。6月21日嘅示威中,警方極度忍讓、剋制,並一度派出談判專家嘗試同示威者對話,卻畀在場嘅眾志成員打斷說話后離去,談判專家其後仲向示威者重申並無清場行動,呼籲示威者唔好再阻塞道路。立法會議員張超雄趕到現場后,呼籲示威者讓警車先行離開,示威者不但不聽勸解仲要斥責其立即離開。拒絕同警方正面對話,對第三方勸離者又無端責駡,示威者真正想要嘅係咩呢?佢哋要嘅係對執法者嘅打擊報復!佢哋要嘅係香港大亂!
「示威」已無「和平」可言,暴力充斥整個過程!惟願,港人擦亮雙眼,遠離暴力!遠離暴徒!惟願,香港嘅明天會更好,香港呢一顆東方之珠嘅璀璨光芒再次盛放!
您需要登錄后才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

關於本站 | 隱私權政策 | 免責條款 | 版權聲明 | 聯絡我們

Copyright © 2001-2013 海外華人中文門戶:倍可親 (http://big5.backchina.com) All Rights Reserved.

程序系統基於 Discuz! X3.1 商業版 優化 Discuz! © 2001-2013 Comsenz Inc.

本站時間採用京港台時間 GMT+8, 2024-4-19 02:02

快速回復 返回頂部 返回列表