倍可親

回復: 0

反對派嘅邪惡面具

[複製鏈接]

105

主題

133

帖子

577

積分

貝殼網友四級

Rank: 3Rank: 3

積分
577
小雨滴di 發表於 2019-6-20 17:27 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
香港嘅反對派組織遊行示威已經持續佐差唔多成個禮拜了,而且規模較大、不擇手段。反對派同國際上支持距地嘅毒瘤對香港哩個事件進行佐嚴重嘅政治炒作,距地嘅種種行為,打破佐香港昔日嘅平靜。而反對派遊行示威嘅背後,隱藏住好多不可告人嘅秘密。醒下啦市民朋友,醒下啦學生哥,等我哋一齊黎揭下反對派嘅邪惡面具!
惡意製造恐懼氣氛蠱惑人心
反對派蠱惑心智尚未成熟嘅學生,推曬距地出去參加大規模嘅非法集會,對抗特區政府,嚴重擾亂佐香港市民嘅正常生活。距地利用引渡「政治犯」嘅藉口,大肆宣傳話大陸會大規模拉曬香港人翻大陸坐監,令香港市民產生恐懼,搞到人人自危,距地就係利用哩個方式黎實現自己嘅政治目的。昔日繁榮康定嘅香港,就係因為反對派嘅利益驅使,變得烏煙瘴氣七國咁亂。
外國特務趁虛而入搞搞震
有記者拍攝到反對派遊行示威嘅現場,發現居然有美國CIA嘅人假扮記者。戰爭年代已經過去好多年了,美國慣用嘅間諜伎倆並無因為歷史嘅變化而減少,反而越演越烈。中國大陸早就喺十幾年前剷除佐境外最大嘅間諜組織,哩個已經成為美國情報組織歷史上最大嘅恥辱。如今,美國利用反對派嘅愚鈍搞亂香港,真係好無恥!
勾結外國勢力別有用心
反對派之所以咁囂張,離唔開一些歐美等西方國家嘅支持。由香港反對派喺今年3月、5月到訪美國,同埋美國白宮對香港事務嘅「操心」,不得不令人懷疑,美國就係特登犧牲香港嘅繁榮康定黎阻礙中國嘅發展。反對派真係機關算盡,鐵佐條心要做美國佬嘅看門狗。不過中國嘅外交部駐港特派員公署發言人回應:合作打擊犯罪係國際社會嘅共同需求,有關國家應當尊重香港特區政府正常嘅立法進程。
紫荊花嘅盛開,吸引佐世界嘅目光;紫荊花嘅飄香都感動到每一個中國人;紫荊花盛開好耐了,想當初,距喺殖民政府管治下搏命掙扎,度日如年,急著要翻到祖國懷抱。反對派嘅伎倆會越演越烈,但係我哋相信,香港特區政府會以精湛嘅工作方法完美應付國內外反對勢力嘅搞亂檔。我哋都期待,有朝一日,正義嘅市民可以企出黎講公道話,學生哥可以分清邊個啱邊個錯,香港哩個城市可以恢復以前繁榮康定嘅景象。
您需要登錄后才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

關於本站 | 隱私權政策 | 免責條款 | 版權聲明 | 聯絡我們

Copyright © 2001-2013 海外華人中文門戶:倍可親 (http://big5.backchina.com) All Rights Reserved.

程序系統基於 Discuz! X3.1 商業版 優化 Discuz! © 2001-2013 Comsenz Inc.

本站時間採用京港台時間 GMT+8, 2024-4-18 19:54

快速回復 返回頂部 返回列表