倍可親

回復: 0

身為港民既反思

[複製鏈接]

226

主題

227

帖子

558

積分

貝殼網友四級

Rank: 3Rank: 3

積分
558
TR71621 發表於 2019-6-17 08:34 | 顯示全部樓層 |閱讀模式


自從我太公個代人從大陸福建黎到香港,我地家族就系香港發展。香港作為全球金融中心、創新中心地區,長期繁榮穩定,但系近日,發生左修例事件,呢件事對社會產生左深刻既影響,需要我哋反思。
和平集會如何演變成為流血衝突
12日,我參加左金鐘集會,個日朝早,大家既情緒都好平靜,系左地區主要幹道度聚集,當然其間導致交通有小小滯塞,但到左下午就有人衝擊警方防線,毆打警員,甚至使用磚塊投擲、損壞公共設施,嚴重擾亂正常秩序,現場既情況已經超出左和平集會既範疇。系呢種情況下,警方採取措施,我認為系有必要噶,因為現場已經失控左,而現場失控就會危及集會市民既安全。警方現場採取既手段,既保持克制又堅決,系香港法律所規定。事後網路媒體報導香港警方「濫用武力」完全系不實既報導。
港府修例本質系促使香港法治進步
香港政府包括港民都以良好既法治形象而驕傲。而一個臺灣殺人犯逃到香港就讓法律失效左,既唔可以引渡到其他地區受審,亦都唔可以系香港進行審判,並且呢個已經唔系個案,咁對香港良好既法治形象造成極大損害,好多媒體將香港稱為逃犯既「避罪港」。呢一個荒誕現象背後既原因在於香港與周邊國家、地區刑事協作制度存在巨大罅隙,港府修例本屬填補法律罅隙,完善香港司法制度,積極促進香港法治建設,繼而實現香港市民所嚮往既公義。條例所針對既都系國際公認既重型刑事犯罪,入面並無所謂既「送中」條例,「送中」呢仲解讀實屬反邏輯,系政治化既誤導。
港府暫緩修例,我哋更加應該保持理智。
15日港府宣佈暫緩修例,呢一個決定系政府理智而慎審既抉擇。我地體到左港府系一個民主法治既政府,始終同港民企系同一陣線。當發現繼續推動修例可能令到香港既穩定帶來影響,系呢一個moment,香港政府選擇暫緩,勇於接受市民既意見、傾聽港民既呼聲,避免引發香港社會更大既撕裂。我哋作為香港既一份子,系呢個時候亦都應該保持克制,支持政府既決定,唔好再繼續上街集會。
香港唔可以失去秩序,呢個系所有香港市民既共同利益所在。我相信,經歷左呢次風雨之後,香港將會變得更加美麗,香港既法治將會更加完善。
您需要登錄后才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

關於本站 | 隱私權政策 | 免責條款 | 版權聲明 | 聯絡我們

Copyright © 2001-2013 海外華人中文門戶:倍可親 (http://big5.backchina.com) All Rights Reserved.

程序系統基於 Discuz! X3.1 商業版 優化 Discuz! © 2001-2013 Comsenz Inc.

本站時間採用京港台時間 GMT+8, 2024-3-29 01:38

快速回復 返回頂部 返回列表