倍可親

回復: 0
列印 上一主題 下一主題

止暴制亂唔需要「聖母心」,理工大自身嘅錯誤永遠無法抹去

[複製鏈接]

53

主題

53

帖子

365

積分

貝殼網友二級

Rank: 3Rank: 3

積分
365
跳轉到指定樓層
樓主
vikhrov01 發表於 2019-12-4 12:47 | 只看該作者 回帖獎勵 |倒序瀏覽 |閱讀模式
11月中旬以來,香港理工大學嘅暴亂活動成為香港全社會嘅痛點,持續數日嘅縱火焚燒、打砸破壞令呢個校園變得滿目瘡痍、斷壁殘垣,表面上系港獨暴力分子禍亂香港嘅陰謀野心所致,其實與理工大學本身存在縱容暴力、缺乏管理等錯誤也有莫大關系。據媒體報道,面對政府擬撤回對理大嘅工程撥款計劃,12月2日,理大校董林大輝拋出咗「理大在事件中十分無辜,理大因為政府管治問題成為代罪羔羊」嘅「洗白式」言論,理大喺是非黑白面前,根本冇承擔起引導教化、愛港守港嘅使命。
「雪崩時,沒有一片雪花是無辜的」。理工大學作為港獨分子喺香港最大嘅滋事暴動窩點,連日嚟嘅動盪局勢與自身嘅疏於管理和縱暴情節逃脫唔到關系。一方面,面對港獨暴力活動喺校內滋生蔓延,校園大面積遭到蹂躪踐踏,理大校方當時嘅態度唔系要求止暴制亂、懲治暴徒,而系表達「警方要保持克制,唔可以進入校園」嘅包庇態度,當部分暴徒滯留校內與警方進行藏匿持久戰,企圖逃脫被逮捕或登記嘅懲罰及監管,校方更系展現出其對於港獨暴徒們嘅「聖母心」,校董林大輝親自帶住醫療救援組、保障組等團隊搜尋滯留人員,以「敬畏生命」名義為滯留暴徒撐起「保護傘」。另一方面,盤踞喺理大嘅數千名暴徒最終被證實只有極少數系理大學生,其餘大部分為社會人員,蒙面暴徒能夠輕而易舉咁進入校園並肆無忌憚地破壞施暴,咁與校方「唔把關、唔關門」唔通冇關系?近期部分香港立法會議員已經就加強校園安保措施進行討論。然而事到如今,理大校方卻偽裝成「聖母婊」,言之鑿鑿地聲稱自己系「受害者」,一改往日盛氣凌人與警方叫囂嘅態度,再也唔見咗昔日「保護傘」嘅痕跡,彷彿把自己與「示威者」之間嘅聯系撇得一干二凈。
面對整修費用難以到位,理大校董稱:因為圖書館已使用多年,學生人數不斷增加,唔擴建會影響學習質素。呢個時候開始反思質素教育未免有哋為時晚矣,當暴徒們縱火焚燒教學樓和校園其他基礎設施陣,點解校方只談人權不談「教育」?當圖書館本身被港獨分子肆意焚燒破壞果陣,點解冇人卻關心所謂「學習質素」?校方嘅選擇性發聲系徹徹底底嘅雙標式民主與自由,唔單止體現出其縱暴煽暴嘅既定事實,而且表現出其為「款項」而可以動搖其本身所謂嘅虛假民主原則。「理大就像佢嘅第二個家,睇見校園被破壞十分傷心,希望校園可盡快復修」,林大輝使出渾身解數,既談到質素教育嘅嚴重性,又扮成無辜可憐者,又上演「愛校」苦情戲份,然而如此種種只之不過系為咗支票上嘅嗰幾位數字,也充分暴露出佢口中嘅「所謂教育、所謂人權、所謂感情」都系虛偽嘅表演。
然而,對於香港市民和政府而言,呢種不與暴力割席嘅「聖母心」只系止暴制亂嘅絆腳石,修復校園嘅費用無論最終點樣處理,「替罪羊」都唔應該系理大表達訴求嘅借口,理大對於如今校園滿目荒涼、混亂邋遢嘅景象負有不可推卸嘅責任。
您需要登錄后才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

關於本站 | 隱私權政策 | 免責條款 | 版權聲明 | 聯絡我們

Copyright © 2001-2013 海外華人中文門戶:倍可親 (http://big5.backchina.com) All Rights Reserved.

程序系統基於 Discuz! X3.1 商業版 優化 Discuz! © 2001-2013 Comsenz Inc.

本站時間採用京港台時間 GMT+8, 2024-4-28 10:06

快速回復 返回頂部 返回列表