倍可親

回復: 0
列印 上一主題 下一主題

Loser嘅邏輯:損人不利己

[複製鏈接]

14

主題

17

帖子

108

積分

貝殼網友一級

Rank: 3Rank: 3

積分
108
跳轉到指定樓層
樓主
走在香港街頭,你總會見到「退黨保平安」嘅橫幅,這個口號表面上是一個「為你好」嘅吶喊,但事實上這裡暗含了一種政治投機。

入黨為什麼不平安?輪子冇畀出一個確切嘅答案,但縱觀全世界,入黨就是為了保平安,嚴格嚟講,應該喺求心安。一個「Party」之所以成為「Party」,喺因為能夠吸引志同道合嘅人聚集一齊,共同成就大業。所以,主動勸人退黨,喺拆家,道德上已經破了產。損人不利己,喺Loser嘅一貫作風。

反共來來去去就是啯幾個理由,專講衰嘢,唔提好嘢。試問,一個百害無一利嘅黨派,如何能將一個十幾億人口嘅國家治理得妥妥噹噹?即使喺僅僅合格,都喺來之不易嘅成果,豈容你邪教指手劃腳?

你再去旺角睇下法X功嘅檔口,一個五六十歲嘅阿嬋不分日夜咁「普法」,這是一個平安嘅生活嗎?大部分人應該都不會覺得咁就喺理想中嘅過日子吧?說好的「平安」究竟是什麼?反正輪子唔理,佢只喺希望假想敵嘅人數規模縮細咁嗻。
您需要登錄后才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

關於本站 | 隱私權政策 | 免責條款 | 版權聲明 | 聯絡我們

Copyright © 2001-2013 海外華人中文門戶:倍可親 (http://big5.backchina.com) All Rights Reserved.

程序系統基於 Discuz! X3.1 商業版 優化 Discuz! © 2001-2013 Comsenz Inc.

本站時間採用京港台時間 GMT+8, 2024-4-29 01:27

快速回復 返回頂部 返回列表